niedziela, lipca 30, 2023

Smacznego! 🙂

 Cześć Czytelnicy. Nareszcie się doczekałam spaghetti. 🍝😃 Ja mam problem z nawijaniem makaronu na widelec. Mama mi zawsze kroiła długi makaron. To teraz jem z makaronem świderki. Akurat taki fajny, krótki. Przecież to ten sam smak. 🙂

Mama nie lubi spaghetti. I w sobotę rano mnie pyta, czy chcę spaghetti?

No nie wiem, bo Ty nie lubisz.

Przestań! Zrobię Ci wiem, że masz ochotę. 

Noo nie wiem.

Zrobię Ci.

Nooo dobra. 😃

Długo nie trwało przekonywanie. 😂😂

           Uwielbiam spaghetti. ☺️❤️


Mama zjadła i mówi, Ola! Noo Ci powiem zaczynam lubić spaghetti. 🙂


A tu Renio z Mamą po swoim sobotnim obiedzie. 🙂


Zawsze w weekend po obiedzie tak leżymy. Mama, Reksio i ja. Ale ja robię zdjęcia aż pamięci w telefonie mi brakuje. 😛😛


Ja dzisiaj mam schabowe z piersi, mizerię i ziemniaczki z koperkiem. 





A Wy co macie na obiad?

Smacznego niedzielnego obiadu! 

Pozdrawiam Was Kochani.

Aleksandra Sarol.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Dobrze dobrane leki 👍😃

 Cześć Czytelnicy. Jest godzina 11:01 ja się już obudziłam po ćwiczeniach. Dzisiaj coś mi się pomieszały ćwiczenia. Na razie nie ćwiczę z no...