niedziela, lipca 23, 2023

Moja niedziela 🙂

Hejka Czytelnicy. Dzisiaj jest niedziela, godzina 11:15. Dzisiaj planujemy z Mamą leniuchować. Myślę, że dziś będzie brzydko na dworze. To będzie można oglądać filmy. 

Ale najpierw golenie nóg. To mi zajmuje gdzieś godzinę. Czasami godzinę z minutami. W tym czasie Mama wychodzi z Reksiem. Przeważnie wyrabiam się i jestem gotowa na kawę. Jak Mama wróci. 

Do śniadania nie piję kawy tylko herbatę. Jak byłam na rehabilitacji aktywnej to piłam kawę. Tylko tam wszystko sama robiłam. W mieszkaniu nie mam warunków. 

Ej, hahaha... Jak byłam na aktywnej trafiłam na współlokatorkę. Delikatnie mówiąc nie polubiłyśmy się. Ona mi dawała do wiwatu. A ja nie byłam lepsza! 

Ja mam się dać? Kochani no w życiu! 😉 Potrafię być miła, ale nie będę pi.dą. Nie była do końca świadoma na kogo trafiła. 😉

Traktuj mnie dobrze, a ja będę Cię jeszcze lepiej traktowała. Proste! 

Dobra kończę! Wstaję! 

P.S. Muszę odpocząć, bo od jutra ćwiczenia! 🙂

Miłej niedzieli! 😘


Pozdrawiam Wszystkich Czytelników.

Aleksandra Sarol.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Dobrze dobrane leki 👍😃

 Cześć Czytelnicy. Jest godzina 11:01 ja się już obudziłam po ćwiczeniach. Dzisiaj coś mi się pomieszały ćwiczenia. Na razie nie ćwiczę z no...