poniedziałek, lipca 24, 2023

Nic na siłę!

 Hejka Czytelnicy. Mamy już poniedziałek. Życzę Wam Dobrego Tygodnia. 🙂

Wczoraj odpoczęłam, leżałam i leniuchowałam. Wyspałam się. Nabrałam nowej siły na tydzień ćwiczeń. 

W poście "Sobota, sobotunia 😁 😁" napisałam, "wiesz co jest najpiękniejsze? Że jutro wstanę, zjem i się położę. 😃" 

Trochę śmiesznie, ale naprawdę byłam zmęczona. Z bólu nóg się cieszę, bo cały czas je czuję. Ale jak mnie boli kręgosłup... I z tego bólu nie mogę się położyć... Bo położenie się na plecach boli. To muszę odpocząć i zrobić masaż.  


Pozdrawiam Was Czytelnicy.

Aleksandra Sarol.

3 komentarze:

  1. Tobie rowniez dobrego tygodnia, ale lepiej zeby nic nie bolalo😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Nogi dobrze, że bolą 🙂 Po to ćwiczę, żeby bolały. Nogi i ręce jak bolą to dobrze. Ale jak kręgosłup mnie boli tzn coś źle robiłam.

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Dobrze dobrane leki 👍😃

 Cześć Czytelnicy. Jest godzina 11:01 ja się już obudziłam po ćwiczeniach. Dzisiaj coś mi się pomieszały ćwiczenia. Na razie nie ćwiczę z no...