sobota, lipca 22, 2023

Sobota, sobotunia 😁😁❤️

 Hejka Czytelnicy. Dzisiaj jest sobota, godzina 10:51. Wiecie co? 

Wczoraj Mamę pytam, wiesz jaki jutro dzień?

No sobota.

A co to znaczy?

Jutro nie ćwiczysz.

No tak. A wiesz co jest najpiękniejsze? Że jutro wstanę, zjem i się położę. 😃

Trochę jestem zmęczona i obolała. Nie wiem czy bym dała radę ćwiczyć.

Nie mogę się nadziwić, że sama doprowadziłam do bólu mięśni nóg! 😃 Zakwasy są! 

Nie mówiłam chyba. Był taki czas, że nie czułam tak wyraźnie nóg. Tzn. czułam, ale nie tak dobrze. Były, bo były. Mam czucie w całym ciele. Ale jednak muszę ćwiczyć. Żeby czuć się bardzo dobrze. 🙂

Wczoraj ćwiczyłam jak zawsze z nogami na ścianie. Tylko, że wzięłam szerzej nogi. No i teraz mam. Zakwasy! 😃 Ale i w biodrach i w całych nogach, w palcach od nóg i w stopach. Ręce nie lepsze bolą jak cholera. Szczególnie lewa ręka no robiłam uciski i masaż. 

Mam wolne i nic mi nie chcę. Będę odpoczywała. 

Ci co mają wolne, życzę udanego odpoczynku. 🙂



Pozdrawiam Wszystkich Czytelników.

Aleksandra Sarol.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Dobrze dobrane leki 👍😃

 Cześć Czytelnicy. Jest godzina 11:01 ja się już obudziłam po ćwiczeniach. Dzisiaj coś mi się pomieszały ćwiczenia. Na razie nie ćwiczę z no...