piątek, lipca 28, 2023

Ola! Gdzie ja mam leżeć? 😂

 Hejka Czytelnicy. Nie mogłam wczoraj poćwiczyć, bo Mama wychodziła. 

Wczoraj po południu jak zawsze siedziałam z Mamą i z Reksiem. Mama była trochę obolała i zmęczona. Bo wróciła od dentysty. Mama chciała się położyć... No właśnie chciała... 😂 Pewna Myszka w to miejsce się położyła. Sami zobaczcie.

    Ola! Gdzie ja mam leżeć? 😂😂😂


Mama oczywiście się śmiała. I musiała usiąść, bo by była na podłodze. 


Ja nie miałam pomysłu na post. I napisałam to Czytelnikowi ( Ten, który mi komentuje posty). Czytelnik ma na imię Dawid. I mi napisał coś takiego. 👇

Ja tak czy siak sprawdze , niewazne ;d troche mi odbilo chyba ale jakos fajnie piszesz, no bledu czy cos u Ciebie tez sie dopatrzec nie mozna.... 😁jestes w tym dobra przyznaje.

Czuję zaszczyt kiedy o mnie piszesz. 

jakos mi sie z toba fajnie pisze i ogolnie jak z nikim i super ze cie jakos poznalem cudem :)

Limit internetu przeze mnie Dawidowi się skończył. 🤭😂😂

nigdy tak nie mialem, a z Toba tyle pisze itp wkoncu cos milego mnie spotkalo i czekam na jutro fajnie ze daje ci tez sam troche weny samym soba , choc jestem nudny jak flaki z olejem w sensie co dzien to samo ;p

Po tych słowach musiałam napisać. Jakoś zebrałam słowa i post wyszedł. 🙂

To bardzo miłe! Dziękuję Dawid! 🙂🤗


       Moja Myszka! 😘❤️  


Reksio lubi u mnie w łóżku spać. A ja wtedy albo leżę z Reksiem. Albo piszę do Was Kochani. 😘



Pozdrawiam Was Kochani Czytelnicy.

Aleksandra Sarol. 

3 komentarze:

  1. Tak, to prawda limit sie skonczyl i dopiero teraz udalo sie wejsc, to Twoja sprawka ;p I cala przyjemnosc po mojej stronie, napisalem tylko co mysle :) Dzieki za wyroznienie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A i nie ma za co dziękować. Dajesz mi tematy, wychodzą śmieszne. Dzięki Tobie 😉 Zachęcam innych Czytelników do komentowania. Wtedy napiszę 😉

      Usuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Dobrze dobrane leki 👍😃

 Cześć Czytelnicy. Jest godzina 11:01 ja się już obudziłam po ćwiczeniach. Dzisiaj coś mi się pomieszały ćwiczenia. Na razie nie ćwiczę z no...