piątek, lipca 07, 2023

Szkoda

Siemka Czytelnicy. No już dziś jest piątek. Weekendu początek, życzę Wam Dobrego Weekendu! 🙂 Macie jakieś plany? Jest cieplutko to pewnie jedziecie nad morze? Szkoda, że nie ma tego basenu. Tego na dolince. 
Byłam parę razy na tym nowym. Fajnie było, ale ten basen nie jest dla mnie. Nie boję się pływać, ale troszkę mi przykro było. Tam tyle było atrakcji... Mojej Mamy, Facet śp. mnie nosił, ale to nie było tak fajne. Piotrek umiał pływać to od razu kierowaliśmy się na basen sportowy. Haha, ja nie wiedziałam, że umiem pływać. Rzucili mnie od razu na głęboką wodę. I sobie poradziłam. Dlatego wiem, że umiem pływać. 
 
Pozdrawiam Was Kochani.
Aleksandra Sarol. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Dobrze dobrane leki 👍😃

 Cześć Czytelnicy. Jest godzina 11:01 ja się już obudziłam po ćwiczeniach. Dzisiaj coś mi się pomieszały ćwiczenia. Na razie nie ćwiczę z no...