wtorek, sierpnia 22, 2023

DAŁAM RADĘ 💪😁

 Hejo Czytelnicy. Jest bardzo gorąco, normalnie nic się nie chce... Nie chce mi się ćwiczyć... Ale ćwiczę. 😉 A żeby nie mieć wymówki to codziennie jak się budzę to widzę to. 👇


Skarpetki, okulary, pilniczek i guma. 
Ten obraz mnie motywuje do ćwiczeń. Okulary zakładam do śniadania i po śniadaniu zdejmuje. Przypominam, że noszę okulary dlatego, że widzę podwójne. Nie ćwiczę w okularach, bo macham rękoma. Wolę zdjąć i zamknąć oko. Zakładam skarpety i ćwiczę. 
Jak kończę ćwiczenia rąk to się kładę i ćwiczę nogi. Muszę się pochwalić, że coraz bardziej nogi mi chudną. A raczej trochę są umięśnione. 😁 
Myślałam, że bez rehabilitacji nie schudną mi nogi. A jednak się dało, DAŁAM RADĘ. 💪😁

A to moja Słodzinka. 😍❤️


Pozdrawiam Wszystkich Czytelników.
Aleksandra Sarol. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Dobrze dobrane leki 👍😃

 Cześć Czytelnicy. Jest godzina 11:01 ja się już obudziłam po ćwiczeniach. Dzisiaj coś mi się pomieszały ćwiczenia. Na razie nie ćwiczę z no...