środa, sierpnia 09, 2023

Haha 😛

 Cześć Czytelnicy. Haha, przyznam się Wam do czegoś. 🙈😂😂 

W poniedziałek się obudziłam ze spodniami po kolana. 😂 Ja nie pamiętam co mi się śniło. Poprawiałam kołdrę i zobaczyłam. Haha, gdzie są moje spodnie? 😂😂😂😂

A też zaczęłam oglądać bajkę. 😂😂😂 H2O wystarczy kropla wody. Kiedyś bardzo lubiłam tę bajkę. 😉 O godzinie 21:30 na kanale TVP ABC.

Rozmowa moja i Mamy.

Ola! Co oglądasz?

Bajkę. 😂

Shrek-a?

Nie, H2łoo. 😂😂😂😂

Po prostu lubię tę bajkę i oglądam. 🙂


A w poniedziałek jadłam kebaba. Koło rynku jest taka knajpa. Tam robią bardzo dobre! Biorę z Mamą małego kebaba i starcza Nam (ale bardzo dużo było). Mama i ja nie jemy dużo. I bierzemy wszystko na pół. 

Dlatego nie zamawiamy pizzy. Zamówić i zapłacić za coś czego się nie zje. A jutro będzie gumą, a nie pizzą. Po co? Idź do Aldika i kup pizzę... Dla mnie to jest to samo. Mama dodaje składniki i pyszna jest. 🙂 Raz na jakiś czas chcemy coś innego. I wolimy zapłacić za kebaba. 


Wiecie co? Ten mój Reksio... Diabeł jeden, bo nie boi się burzy. Ani wystrzałów fajerwerek. Ostatnio padało no i była godzina spaceru. Mama wzięłam parasol. Gnojek nie chciał iść, bo padało na Reksia. To Reksio szedł schowany pod parasolem. 😂😂😂😂 Model jeden i wrócił suchy. 😂😂😂😂



Pozdrawiam Was Czytelnicy.

Aleksandra Sarol 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Dobrze dobrane leki 👍😃

 Cześć Czytelnicy. Jest godzina 11:01 ja się już obudziłam po ćwiczeniach. Dzisiaj coś mi się pomieszały ćwiczenia. Na razie nie ćwiczę z no...