wtorek, sierpnia 08, 2023

Zmieniłam się... 🙂

 Siemka Czytelnicy. No ładnie! Pisałam Wam, że odkąd mam bloga to nie wchodzę często na media społecznościowe. I to prawda. 

Zmieniłam się, bo po prostu wolę pisać. Ja mam krótką pamięć i nie odpisuje. Bo widzę i słyszę wiadomość. Widzę, bo ta chmurka się pojawia. Wtedy ją usuwam, "aaa dobra później odpiszę". No na pewno później... 🫣 U mnie czasami później to jutro. 🫣 

Albo gram i internet włączam. Ej, znalazłam fajną grę. Mamie najpierw ściągnęłam. Później ja zaczęłam w nią grać. 


Teraz się ścigamy, kto będzie miał wyższy poziom. 🙂 Ja to mówię na tę grę kryształyki. Kiedyś tak mi się powiedziało i tak mówię. 🙂 


Pozdrawiam Wszystkich Czytelników.

Aleksandra Sarol.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Dobrze dobrane leki 👍😃

 Cześć Czytelnicy. Jest godzina 11:01 ja się już obudziłam po ćwiczeniach. Dzisiaj coś mi się pomieszały ćwiczenia. Na razie nie ćwiczę z no...