poniedziałek, sierpnia 07, 2023

Zaczepki z Pawłem 😂❤️

 Cześć Czytelnicy. Wczoraj była burza... Mama zadzwoniła do Pawła. Gadają, gadają... Słyszę coś głupiego gada. 

Myślę sobie, no pogadaj jeszcze. 😂  Nie wytrzymałam i mówię, chyba Cię piorun pier.lną takie pierdoły gadasz.  😂😂😂😂😂😂 Nie czekałam długo na odzew. Pokłóciliśmy się (na żarty). Usłyszałam jaka to nie jestem gruba. Że moje łóżko jest moim fotelem. Bo mam grubą dupę i bym się nie zmieściła na fotel. 😂😂😂😂 

Ooo nie! 😂😂😂😂 Ja Ci dam. 😂😂 Mówię, że Ty już nie jesteś byku. Teraz wszystko Ci wisi! 😂😂😂 (To nie prawda), ale przeczyta to dzisiaj. 😂😂😂😂 

Jechałam z Mamą i z Pawłem na komisję. W samochodzie dorwaliśmy się do siebie. 😂😂😂 Aż Paweł zrobił głośno radio (tak gadałam). 😂😂😂😂

Uwielbiam te Nasze zaczepki. 🤗❤️ Najlepsze jest to, że nikt się nie obraża. Tylko się śmiejemy. 😘❤️

KAŻDEMU ŻYCZĘ TAKIEGO BRATA. ❤️


Niedziela była leniwa. Mama i ja leżałyśmy i oglądałyśmy filmy. Na YouTube z Michael Dudikoff. 

Fajne filmy, podobają Nam się. Filmy akcji. Takie z Mamą najbardziej lubimy.

Lubię taką niedzielę z Mamą. ❤️


Pozdrawiam Wszystkich Czytelników.

Aleksandra Sarol.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Dobrze dobrane leki 👍😃

 Cześć Czytelnicy. Jest godzina 11:01 ja się już obudziłam po ćwiczeniach. Dzisiaj coś mi się pomieszały ćwiczenia. Na razie nie ćwiczę z no...