sobota, sierpnia 05, 2023

Opiekun Renia ❤️❤️

 Cześć Czytelnicy. Nie odezwałam się po komisji. Bo byłam trochę zmęczona.


Wczoraj miałam tę komisję. 

Jak było? 

Normalnie było, dłużej czekaliśmy na doktorów niż badanie trwało. Wywiad przeprowadziła Pani doktor i Pani psycholog. Trwało to chyba z 15 minut. A czekaliśmy z półtorej godziny...

W ostatnim poście napisałam, że Reksio nie może zostać sam w domu. I dlatego Wujek pilnował Renia. 

A czemu? 

Jak byłam z Mamą na ślubie Siostry wtedy Reksio był sam. Zamknięty był w łazience. Miał tam wodę i zabawkę. Myślałam z Mamą, że będzie ok. Wróciłyśmy po chyba 3 godzinach. A łazienka była we krwi Reksia. 😔😔 Reksio obgryzł tak bardzo łapki. Mama weszła do łazienki i się prawie popłakała. Mama mi mówiła, że pralka była otwarta i Nasze ubrania wyciągnięte. Reksio po prostu leżał w ubraniach... Powiedziałam OSTATNI RAZ ZOSTAJE SAM! I dlatego Wujka poprosiłyśmy, żeby posiedział z Reksiem. 

Patrzcie jak się kochają! ❤️❤️ 


Nie zdążyłam zrobić zdjęcia jak Reksio się tuli.

Pisałam Wam, że Reksio był katowany. To i nie posmakował, co to znaczy miłość. Był samotny i bity.

Może się bał, że zostanie już sam (jak Mamy i mnie nie było). Bez miłości, bez człowieka. 

Dlatego ja nie chcę nigdzie jeździć na imprezy Rodzinne. No sorry, moja miłość do Reksia jest ważniejsza. Mamę wysyłam zawsze. 

Ja odkąd jeżdżę na wózku nie chcę tak wychodzić. Nie wstydzę się wózka! Mi po prostu jest przykro. Dzieci ganiają i mnie wołają, a ja nie chcę zrobić krzywdy. 

Bo ręce mi się trzęsą i wózkiem nie za bardzo umiem jeździć... A Dzieci jak to Dzieci są ciekawe wózka. I chcą mnie wozić... Ja nie umiem odmówić... Chciałabym się pobawić z Nimi, ale nie mogę. 😔😔 Bo się boję, że z wózka spadnę. I coś się stanie Maluchom, nie mi. Tylko Im! Nie dość, że jeżdżę na wózku. To jeszcze bym miała Dziecko na sumieniu... 


P.S. Jak wjechałam po komisji do domu to Reksio zwariował. Czołgał się,  piszczał z radości, że wróciłyśmy. 🤗

Paweł mnie posadził na łóżku wtedy Renio mnie przewrócił. I od razu przytulasy. 🤗❤️

TO JEST TAKIE MIŁE! 🤗❤️ 



Pozdrawiam Was Czytelnicy.

Aleksandra Sarol.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Dobrze dobrane leki 👍😃

 Cześć Czytelnicy. Jest godzina 11:01 ja się już obudziłam po ćwiczeniach. Dzisiaj coś mi się pomieszały ćwiczenia. Na razie nie ćwiczę z no...