środa, sierpnia 02, 2023

Jeszcze trochę 😃

 Hejka Czytelnicy. Wczoraj po ćwiczeniach leżę i usypiam. Ale przyszedł do mnie znowu Pan ze spółdzielni. 

Dzień dobry.

Dzień dobry.

Dokumenty trzeba podpisać.

Myślę sobie, znowu... No dobrze, tylko nazwisko?

Tak, dwa podpisy. 

Chce Pan mój autograf? Hihi. 🤭😃😃

No pewnie. 😃

Wreszcie kurde nie zapomniałam i zapytałam! 

Ile to może trwać? Kiedy mogłaby być budowa? 

Hmm, tak do 2 miesięcy. Czekamy na zgody. 

DO 2 MIESIĘCY! WIDZICIE TO! 😃😃

Już niedługo! 

Wy nawet nie wiecie ile to RADOŚCI! 😃

Później pogadaliśmy, cały czas o tym podjeździe. I o innych sprawach (u mnie nie wolno się nie śmiać). 😉 To jak się domyślacie żartowałam. 🙂

No i wiem, jak Pan ma na imię. 😃

MAM NADZIEJĘ, ŻE WSZYSTKO  BĘDZIE DOBRZE! 


P.S. Wczoraj wystawiłam filmik do postu "Zobaczcie co ja umiem! 😃" 

Dzisiaj już tego nie zrobię. 🥴

Za bardzo boli mnie kręgosłup lędźwiowy (na dole). 🥴🥴


Pozdrawiam Was Kochani.

Aleksandra Sarol.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Dobrze dobrane leki 👍😃

 Cześć Czytelnicy. Jest godzina 11:01 ja się już obudziłam po ćwiczeniach. Dzisiaj coś mi się pomieszały ćwiczenia. Na razie nie ćwiczę z no...