sobota, sierpnia 26, 2023

Moje programy 🙂

 Hejka Czytelnicy. Kiedyś pisałam Wam, że lubię programy o remontach. Zaczęły mi się trochę nudzić. Ale jest nowy program Barbie - prawdziwy dom marzeń. Leci na programie HGTV, w sobotę o 11:05. Popularni projektorzy upodabniają różne części domu do wymagań jurorów. W stylu domku Barbie. 

Przypadkowo trafiłam na ten program. Wszystkie kanały o remontach są podobne. A ten Barbie - prawdziwy dom marzeń jest trochę inny. Projektorzy rywalizują ze sobą i to jest fajne. Mają 7 dni na realizację projektu. 

Kiedyś jak zachorowałam na zapalenie ucha to nie spałam w nocy. I też przypadkowo trafiłam na programy kulinarne. Zasadzka w supermarkecie i Posiekani. 

W tym pierwszym programie chodzi o to, żeby odkupić zakupy. Od Ludzi, którzy wychodzą ze sklepu. I na parkingu trzeba gotować. W pierwszej rundzie nie wolno zaglądać do siatek Co rundę są coraz lepsze zasady, bo można zaglądać. 

W Posiekanych znani kucharze dostają koszyki pełne produktów. I z tych produktów muszą coś ugotować. Ale na temat jaki jurorzy sobie wymyślą. 

Te dwa programy kulinarne lecą na Food Network. Bardzo późno lecą, bo Zasadzka o 1:05, a Posiekani o 2:05. Ja już o tej godzinie śpię. Więc już nie oglądam, ale przypomniało mi się o tych programach. Napisałam o programie Barbie i mi się przypomniało. Zajrzałam na internet i wpisałam program i wszystko pisze. I dlatego wiem, o której godzinie lecą programy kulinarne. 


Dzisiejsza kawusia z ekspresu i z lodem waniliowo-kakaowym. Smacznej kawy kto teraz pije. 😉



Pozdrawiam Was Czytelnicy.

Miłego Weekendu Życzę. 

Aleksandra Sarol. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Dobrze dobrane leki 👍😃

 Cześć Czytelnicy. Jest godzina 11:01 ja się już obudziłam po ćwiczeniach. Dzisiaj coś mi się pomieszały ćwiczenia. Na razie nie ćwiczę z no...