sobota, września 23, 2023

Fasolowa 😁

 Siemka Czytelnicy. Muszę Wam pokazać zdjęcie mojego pysznego wczorajszego obiadu. 🙂

Fasolowa z bułeczką. Mmm...pysza 😍


Mama zrób zupę.

A jaką chcesz?

Mmm...fasolową!

No dobrze, ale fasola się długo gotuje.

Ojejku... To kup fasolę i jutro będzie. (Czyli w piątek). 

No dobrze.

Mama kupiła i pyta. Ola, a ile tej fasoli ugotować?

Pokaż to opakowanie.

Mama pokazała i mówię wrzuć całą będzie lepsza. 

Ja myślę takie małe opakowanie na pewno będzie mało... 

Yhmm...fasola tak się zaczęła gotować, że trzeba było garnek zmieniać. 😂😂😂😂

Mama pyta może zrobić jeszcze fasolkę po bretońsku?

Nie! Mama zrób wedle mojego przepisu. Zobaczysz będzie pyszna! 

Po jakimś czasie fasola się ugotowała. Mówię do Mamy daj mi spróbować fasoli. Mama dała łyżkę, jeszcze?

Daj ostatnią. Po chwili mówię, zabierz ode mnie tę fasolę! Zjem Ci cały garnek! 😂😂😂😂

Naprawdę jestem Olka fasolka! 😁😁


No i jeszcze dzisiaj chcę fasolową. 

A co... Pyszna wyszła! 😁

Jeszcze mamy w słoikach. 🙂

Jaka dumna byłam, że wyszła. Wedle mojego przepisu! 😁


Pozdrawiam Was Czytelnicy.

Aleksandra Sarol.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Dobrze dobrane leki 👍😃

 Cześć Czytelnicy. Jest godzina 11:01 ja się już obudziłam po ćwiczeniach. Dzisiaj coś mi się pomieszały ćwiczenia. Na razie nie ćwiczę z no...