piątek, września 22, 2023

Troszkę się bałam 😂

 Cześć Czytelnicy. Dzisiaj o 20:00 na TVN będzie fajny film Godzilla vs. Kong. 


Już z Mamą wszystko jest ustalone! 😁 Szybciej się myję, Mama szybciej wyjdzie z Reksiem i jak wróci idzie się myć. Bo musimy się wyrobić na film. 😁

Kiedyś za dzieciaka się bałam takich filmów. Mama raz drugi ze mną obejrzała i oglądam. 🙂 Mama uwielbia takie filmy. Moje Rodzeństwo o tym wie i ostatnio dzwonię do Pawła.

Cześć.

Cześć.

Co tam u Was?

A wszystko dobrze, a co u Was?

A no dobrze. Słuchaj znalazłam na YouTube filmy o dinozaurach.

O dinozaurach?

No te jurajskie parki wiesz, że Mama uwielbia.

No tak wiem. 


Ja też polubiłam poza Szczękami. 


No kurde! Tyle tam kwi, pokazują jak różne części ciała latają. Normalnie bleee! Normalnie zamykam oczy. 😂😂 Wiem, że to film. Za dzieciaka oglądałam Szczęki. I pojechaliśmy nad morze to się bałam rekinów w Krynicy Morskiej. 😂😂😂 Haha, co dziecko ma w głowie. 😂😂😂

Nie lubię horrorów, ale są wyjątki. Czasami są fajne, nie leje się bardzo krew. Thrillery są mocne, biją się fajnie. Są ciekawe zagadki. 

Najważniejsze! Grają przystojniaki! 😍


Pozdrawiam Wszystkich Czytelników.

Aleksandra Sarol. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Dobrze dobrane leki 👍😃

 Cześć Czytelnicy. Jest godzina 11:01 ja się już obudziłam po ćwiczeniach. Dzisiaj coś mi się pomieszały ćwiczenia. Na razie nie ćwiczę z no...