niedziela, września 24, 2023

Wreszcie jest w Polsce 🙂

 Cześć Czytelnicy. Nie uwierzycie kto się odezwał... Ten Łobuz z postów "Kiedyś było fajnie i Nasze bloki są zajebiste". 

Ale od początku... Bo wczoraj wystawiłam post "Fasolowa". Kolega na Facebooku mi napisał komentarz, a gdzie dla mnie? I zaczęliśmy pisać komentarze... No i przenieśliśmy się na Messenger. No i spotkamy się! 😁 Przyjdzie do mnie ze swoją Kobietą. Ja nawet zapytałam czy Emilka myśli, że ja Bartka będę podrywała? Tak pomyślałam, ale nie. 🙂 

Napisałam Bartkowi "Ty jesteś mój brat z Pawiej". Kiedyś wszystkie dzieciaki i młodzież zachowywała się jak Rodzeństwo. Dlatego tak napisałam. 

Bartka odpowiedź była bardzo miła "Ona, właśnie wie że ty jesteś byłaś i zawsze będziesz moja mała ola z pawiej". 

Emilka po prostu chce mnie poznać. 🙂 Fajnie, miło mi. 🙂 Bartek Jej o mnie opowiedział. Bardzo jestem Ich ciekawa. 🙂 Jak się Bartek zmienił, jak wygląda Ich życie. 

Z 15 lat się nie widzieliśmy. Bartek wszystko pamięta nawet to...

Ola pójdziesz po chipsy?

Mogę iść, ale co ja będę miała za to? 

Jest o tym post "Dziecko biznesu 🤣" 


Trochę mi łzy poleciały i napisałam to Bartkowi. Uwierzycie, że Bartkowi też. W tym samym momencie. 😯😯

Każdemu ze starej dzielnicy jest przykro, że mnie dopadło kalectwo... 

Oni mieli po 15-18 lat kiedy taka mała mucha latała (ja). I prosiłam zrób mi karuzelę. 🙂


Pozdrawiam Was Czytelnicy.

Aleksandra Sarol.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Dobrze dobrane leki 👍😃

 Cześć Czytelnicy. Jest godzina 11:01 ja się już obudziłam po ćwiczeniach. Dzisiaj coś mi się pomieszały ćwiczenia. Na razie nie ćwiczę z no...