wtorek, września 26, 2023

Tak ćwiczymy! ☺️☺️❤️❤️

  Cześć Czytelnicy. Po tygodniu zaczęłam znowu ćwiczyć nogi. Pisałam Wam, że mi się duży palec odparzył. Tak bardzo bolał, że nie mogłam oprzeć stopy. I byłam zmuszona ćwiczyć same ręce. Dzisiaj już palec nie bolał, więc ćwiczyłam. Ja robię dwa ćwiczenia z opartymi nogami. Wzmacniam biodra i unoszę je. No i całe nogi. Robię dwie serie po 20 razy biodra i 20 razy nogi w tym brzuszki. Pierwszą serię zrobiłam normalnie. Ale drugą serię zrobiłam tylko biodra. Bo nie dałam rady. Nogi opadły ze ściany i dupa. 😛 

Postanowiłam, że już nie mam siły i zaczęłam ćwiczyć ręce.


Wiecie co? Wiem, że nogi mam słabe. Ale jestem zadowolona. 


ZOBACZCIE JAK MAMA ĆWICZY.

ZROBIŁAM Z MAMY MIŁOŚNICZKĘ ĆWICZEŃ! 😁❤️



Mama dużo chodzi. Ale kiedy przyjdzie do domu to telefon w ręku i ciągle coś robi. 😃

SUPER! MOJA INSPIRACJA! TO DZIĘKI MAMIE ZACZĘŁAM ĆWICZYĆ! 😁❤️


A tu Renio się wczoraj wieczorem do mnie przytulił. ☺️🤗




Pozdrawiam Wszystkich Czytelników.

Aleksandra Sarol. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Dobrze dobrane leki 👍😃

 Cześć Czytelnicy. Jest godzina 11:01 ja się już obudziłam po ćwiczeniach. Dzisiaj coś mi się pomieszały ćwiczenia. Na razie nie ćwiczę z no...