środa, września 06, 2023

Gołąbki mmm 😍

 Hejka Czytelnicy. Dzisiaj na obiad miałam gołąbki, ojejku uwielbiam! 😍

Mama nauczyła się robić gołąbki z kapusty pekińskiej. Polecam, bo są wyśmienite! 😍 Kapustę parzymy i faszerujemy ją mięsem mielonym z ryżem. I po prostu zawijamy wszystko. 


Renio po kąpaniu. Leżał chyba z godzinę na mojej poduszce. 🙂


Reksia nie trzeba wołać do kąpieli. Jak Reksio miał wygryzione łapki to smarowane miał specjalnym szamponem. Mama nauczyła Renia myć łapki wieczorem. I po ostatnim spacerze prosił o mycie łapek. I tak Mu zostało do dziś. 

Kiedyś zagadałam Mamę po ostatnim spacerze z Reksiem. Nie zauważyłyśmy, że Reksio uciekł do łazienki. I pytam, gdzie Renio? Mama odpowiada nie wiem i szuka Reksia. Myślałyśmy, że schował się pod stół.

I wołamy Reksio! A Reksio siedział koło prysznica i czekał na Mamę. 


Pozdrawiam Wszystkich Czytelników.

Aleksandra Sarol.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Dobrze dobrane leki 👍😃

 Cześć Czytelnicy. Jest godzina 11:01 ja się już obudziłam po ćwiczeniach. Dzisiaj coś mi się pomieszały ćwiczenia. Na razie nie ćwiczę z no...