czwartek, września 07, 2023

Zbliża się jesień 🙂

 Siemka Czytelnicy. Zbliża się jesień, a ja i Mama dopiero będziemy planowały obciąć włosy. Mama pomagała mi z grzywką. Żeby nie była za długa. Od dłuższego czasu nic nie robimy z włosami. To i grzywki się nie układają. Po prostu grzywka rozchodzi się na boki. Prostujemy na prosto i układamy na czole. Ale kurde nie układa się. Nie chcemy nic robić z włosami, żeby fryzjerka miała z czego robić fryzurę.


Dawno się nie pokazywałam. 

Po myciu włosów strzeliłam sobie zdjęcie.  🙂 Już nie prostujemy! 😂 


Teraz się pokażę Wam po fryzjerze. Jakoś za miesiąc, bo jeszcze się przemęcze z tymi włosami. 🙂 

Na zdjęciu mam rękę na szyi, wiecie ile ją układałam... Żeby nie latała. 😂😂 Ale się udało! 😁


Zmiana tematu. Zobaczcie jak Moja Mama chodzi!

Super Mama! 🙂😘❤️

Brawo, pięknie! 👏👏


Pozdrawiam Was Kochani Czytelnicy.

Aleksandra Sarol. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Dobrze dobrane leki 👍😃

 Cześć Czytelnicy. Jest godzina 11:01 ja się już obudziłam po ćwiczeniach. Dzisiaj coś mi się pomieszały ćwiczenia. Na razie nie ćwiczę z no...