wtorek, września 05, 2023

Tak było 😂

 Hejka Czytelnicy. Wczoraj robiłam zdjęcia jaka byłam smutna, że idę do szkoły. I jaka jestem zadowolona, że to już za mną. Pierwszego zdjęcia Wam nie pokazałam. Bo się wstydziłam, ale jest śmieszne. 😂 To pokażę Wam, ale proszę się nie śmiać. 😂😂

Pierwsze zdjęcie 📷😛

Nie tak miało być. 😂😂 No ale wara wisiała szczerze mówiąc. 😂😂 


Trochę tęsknię za tym co było. Ale nie wiem czy bym umiała się odnaleźć w szkole. 

Właśnie dzisiaj skończyły mi się dni kobiece. Ale powiem Wam, że były okropne w tym miesiącu. 

Kurde tylko bym żarła i żarła. A co? SŁODKOŚCI! 🙈😂😂

Wreszcie koniec! 😁


Pozdrawiam Was Czytelnicy.

Aleksandra Sarol.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Dobrze dobrane leki 👍😃

 Cześć Czytelnicy. Jest godzina 11:01 ja się już obudziłam po ćwiczeniach. Dzisiaj coś mi się pomieszały ćwiczenia. Na razie nie ćwiczę z no...