poniedziałek, września 04, 2023

Poniedziałek 😉

 Hejka Czytelnicy. Dzisiaj jest poniedziałek i zaczyna się szkoła. Zawsze w dniu rozpoczęcia szkoły minę miałam, taką jak na zdjęciu.


A tak to mam taką. 😁


Dzisiaj o godzinie 11 miałyśmy gości. Przyszedł Paweł z Nikodemem. Ale od początku ja spałam, a koło mojego pokoju zrobiło się głośno. Mama stała z Reniem. Szczerze mówiąc wystraszyłam się, bo budzę się, a tu Mama stoi. 

Paweł idzie. 

No dobra. Zaspana byłam, ale wstałam.

Żadna się nie spodziewała, że z Nikodemem przyjdzie. Fajny Chłopiec, dużo gada i jest wesoły. 🙂❤️

Lodówka Nam się chyba zaczyna psuć. No i Paweł przyszedł i powiedział co mamy robić z lodówką. 


Także dzień się fajnie zaczął. 🙂


PS. Życzę Wszystkim Uczniom Dobrego Roku Szkolnego. 🙂



Pozdrawiam Was Czytelnicy.

Aleksandra Sarol.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Dobrze dobrane leki 👍😃

 Cześć Czytelnicy. Jest godzina 11:01 ja się już obudziłam po ćwiczeniach. Dzisiaj coś mi się pomieszały ćwiczenia. Na razie nie ćwiczę z no...