sobota, września 30, 2023

Już wiadomo co Reksiowi jest

 Siemka Czytelnicy. Mama była u weterynarza z Reniem. Ogólnie nic się nie dzieje z Reksiem. Doktorka sprawdziła łapki i lewa tylna jest cieplejsza. Doktorka powiedziała, że łapka tylnia może być zwichnięta. Reksio mógł źle zeskoczyć ze spania albo mógł źle zeskoczyć ze schodów. Dostał zastrzyk i 3 tabletki i w poniedziałek kontrola. Jak nie przejdzie to będzie trzeba iść z Reksiem do ortopedy. 😔 

Zalecenie oczszędzać łapkę w miarę możliwości.

Reksiowi to się nie spodoba... Reksio to żywy Piesek. A tak to zostaje balkon u Mamy w pokoju. Albo okno w moim pokoju. 

Jak przyszli od weterynarza to Reksio był zadowolony, szczęśliwy. Bo zastrzyk pomógł. 🙂

Mam wielką nadzieję, że tabletki też pomogą.


Reksio po wczorajszej wizycie tak odpoczywał. ❤️




Mój wczorajszy obiad. 🙂


Frytki robione w piekarniku. A jajko na patelni. Jajko lepiej robi się na patelni wtedy jajko tak fajnie się wyleje. 😍
Czasami mi się zachęcę takie pyszności zjeść. Rzadko jem frytki z jajkiem. Ale są wyjątki. 😁



P.S. ZAWSZE PROSZĘ WAS, ŻEBYŚCIE TRZYMALI KCIUKI. KIEDY W MOJEJ RODZINIE KTOŚ ZACHORUJE.


DLATEGO PROSZĘ WAS TRZYMAJCIE KCIUKI ZA REKSIA.



Pozdrawiam Wszystkich Czytelników.

Aleksandra Sarol. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Dobrze dobrane leki 👍😃

 Cześć Czytelnicy. Jest godzina 11:01 ja się już obudziłam po ćwiczeniach. Dzisiaj coś mi się pomieszały ćwiczenia. Na razie nie ćwiczę z no...