niedziela, października 01, 2023

Informacja dla znajomych!

 Siemka Czytelnicy. Wiecie co odkryłam? Zacznę od początku.

Całą sobotę nie bolała mnie głowa. Bo telefonu nie wzięła do ręki. Mi się ręce trzęsą i muszę mieć telefon na kolanach. I mam głowę schyloną w dół. I od tego boli mnie głowa. 

Chciałam sprawdzić czy dobrze myślę. Wieczorem wzięłam poduszkę i telefon. 

Mama wiesz co?

 No co?

Wzięłam telefon i mi zaczęły łzy lecieć i głowa mnie troszkę zaczęła boleć. 

Wniosek jest jeden!

Nie będę używała telefonu jak będę siedziała. 

Ten post piszę na leżąco.

W CIĄGU DNIA NIE BĘDĘ DOSTĘPNA NA FACEBOOK I MESSENGER.

NA WIADOMOŚCI BĘDĘ ODPISYWAŁA JAK BĘDĘ LEŻAŁA ALBO WIECZOREM.

No chyba że, zapomnę. 😂😂 


Widzieliście o tym?


Ja się dowiedziałam, że po chyba że, piszę się przecinek. 


Z Reksiem jest nareszcie lepiej. 🙂❤️


Mój obiad niedzielny. 😍 Uwielbiam gołąbki ojejku mmm... 😍



Pozdrawiam Was Czytelnicy.

Aleksandra Sarol. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Dobrze dobrane leki 👍😃

 Cześć Czytelnicy. Jest godzina 11:01 ja się już obudziłam po ćwiczeniach. Dzisiaj coś mi się pomieszały ćwiczenia. Na razie nie ćwiczę z no...