poniedziałek, października 02, 2023

O Reksiu i urodziny Mamy 🙂

 Hej Czytelnicy. Zobaczcie jak Mama i Reksio śpią. ❤️❤️ Reksio lepiej się czuje. 🙂 Jest na przeciwbólowych lekach. Od dzisiaj bierze dwie rano tabletki przeciwbólową i na łapki, żeby nie gryzł. I wieczorem tylko na łapki. 


Jak dziecko się tuli... Kładzie się i gapi się na Mamę, żeby się położyła. No i śpią, a ja robię zdjęcia. 😛😛❤️❤️



Reksio co poniedziałek musi mieć wlewane krople do uszu. Reksio ma bardzo wrażliwe uszy. Kiedyś jak był mały to zachorował na zapalenie ucha. I od tamtej pory trzeba uważać. Zawieje mocniej i już macha główką i krzywi główkę na bok. Jak prawe ucho boli to na prawo i tak samo jak boli lewe.


DZISIAJ MOJA MAMA MA URODZINY.

WSZYSTKIEGO DOBREGO MAMO! DUŻO ZDROWIA, SZCZĘŚCIA I SPEŁNIENIA WSZYSTKICH MARZEŃ! I JESZCZE RAZ WSZYSTKIEGO DOBREGO! KOCHAM CIĘ! ❤️


Dostałam rentę i kazałam kupić Mamie łańcuszek i kurtkę zimową. O której mówiła, że chce taką. A że ja dostaję szybciej pieniądze to ja zrobiłam prezent urodzinowy. 🙂❤️

"Nie rób mi twarzy!" 



A ja mam imieniny, haha zapomniałam. Ale dostałam od Mamy prezent. 😁❤️


Takie ciepłe skarpety i kapcie nosiłam po sepsie nawet w ciągu lata. Kiedy było na dworze +30. Wiecie jak to dziwnie wyglądało. Środek lata, a ja tak otulone nogi jak eskimos. I mi ciągle zimno było w stopy. Krążenie było słabe i tak trochę jest do dziś. Rzadko kiedy mam ciepłe stopy. Chyba że, mam  gorączkę. To już sama wiem, że jestem chora, bo stopy mam gorące.

Na przykład dziś. Mama i ja jesteśmy chore kichamy, kaszlemy... 

Ej i mam gorące stopy. To wiem, że coś się dzieje. 


Pozdrawiam Wszystkich Czytelników.

Aleksandra Sarol. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Dobrze dobrane leki 👍😃

 Cześć Czytelnicy. Jest godzina 11:01 ja się już obudziłam po ćwiczeniach. Dzisiaj coś mi się pomieszały ćwiczenia. Na razie nie ćwiczę z no...