wtorek, października 03, 2023

Ja chcę jajka! 😂😂

 Siemka Czytelnicy. Ten post piszę w poniedziałek o 22:47. 

Bardzo lubię gotowane jajka na kanapkę. Ale Mama nie lubi obierać, ale też lubi. Moje pytanie było jedno...

Mama zrobisz jajka i dodałam, ale gotowane na kanapkę. Zrobisz?

Oj Ola... Wiesz, że nie lubię obierać!

No weź...

Minęła chwila i mówię...

Ale ja odbiorę daj mi szansę (i się śmieje). 😂😂😂😂

Na to Mama... Taa Ty byś tak obrała, że same żółtka by zostały. 😂😂😂😂

No dzięki. 😂😂😂😂 

Ej, tylko nie mówcie nikomu, ale to prawda. 😂😂 

Mama pyta po kilku minutach, co jutro na obiad?

Ja chcę jajka! 😂😂

Mama poszła do kuchni gotować jajka. 😁😂

I mówi ja też mam ochotę. 🙂

WYGRAŁAM! 😁😁 A jaka dumna byłam z siebie, że wygrałam! 😂😂😂😂

             Moje kanapki z jajkiem. 😁



A na obiad może rosół? Brzuch mnie boli i może zupę...

No dobrze to będzie rósł. 🙂

Słuchajcie tego minęło ze 2 godziny ja leżę i piszę post.

Myślę sobie rosół, na pewno?

Mama w drugim pokoju ćwiczy, a ja wołam...

Mama! A może warzywną?

Hmm, no może być. 🙂


Pozdrawiam Was Czytelnicy.

Aleksandra Sarol. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Dobrze dobrane leki 👍😃

 Cześć Czytelnicy. Jest godzina 11:01 ja się już obudziłam po ćwiczeniach. Dzisiaj coś mi się pomieszały ćwiczenia. Na razie nie ćwiczę z no...