wtorek, września 19, 2023

Ojejuuu... boli 😢

 Cześć Czytelnicy. Dzisiaj chcę Wam pokazać zdjęcie. Ja to mam przeje.ane z tymi palcami od nóg... Jak nie wrastające paznokcie to...

Mama mi przypomni. Bo ja nie pamiętam tego wyrazu. 😂 to...ODPARZONE te duże palce.

Ja mam przykurczone duże palce na zdjęciu oznaczyłam.


Ta rana nie może się otworzyć na powietrze... One się grzeją.

Mama mi prostuje i od razu one się kurczą. Poprosiłam Mamę, żeby mi zrobiła opatrunek.

Mama! Możesz mi zrobić opatrunek, bo tak mnie boli palec...

No dobrze. Może tylko plastrem?

Nie, nie. Daj watę, bo trochę wyprostujemy palca. 


Pozdrawiam Was Czytelnicy.

Aleksandra Sarol.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Dobrze dobrane leki 👍😃

 Cześć Czytelnicy. Jest godzina 11:01 ja się już obudziłam po ćwiczeniach. Dzisiaj coś mi się pomieszały ćwiczenia. Na razie nie ćwiczę z no...