czwartek, października 05, 2023

Bułki

 Hejka Czytelnicy. Jestem trochę rozczarowana! Mama wczoraj była na mieście. Zaszła do Biedronki i kupiła bułki. Nie dość, że bułki były twarde! To jakieś gumowate! Produkty mają dobre, ale pieczywo Nam nie smakuje! 

Mama powiedziała, że OSTATNI RAZ KUPUJĘ PIECZYWO W BIEDRONCE. Może Wam smakuje, ale Nam nie. Każdy ma inny smak. 



Mama kupuję pieczywo w Aldi! Zawsze świeże i pyszne! Nieraz Mama przynosi cieplutkie bułki. WOLIMY PIECZYWO Z ALDI! Polecam! 

Byłam z parę razy w Aldiku. Ładny sklep, ale chyba taka druga Biedronka. Wtedy kiedy byłam to nie miałam okularów z zamrożonym okiem. Nic nie mówiąc na mój wzrok. Ale ciągle widziałam 2 obrazy. I może źle mówię, że to "chyba taka druga Biedronka". 

Nie wiem... Jak ja wjeżdżam w ściany bez okularów. 😂 No normalnie jadę na wózku i widzę ściane. Myślę sobie hmm...daleko jest do ściany. 😁

Aż tu nagle jeb w ścianę! 😂😂😂😂 I śmiech na cały korytarz! 😂😂😂😂 

Obcięłam grzywkę! 😁 Fryzury postanowiłyśmy zrobić na Święta Bożego Narodzenia. 


Pozdrawiam Wszystkich Czytelników.

Aleksandra Sarol. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Dobrze dobrane leki 👍😃

 Cześć Czytelnicy. Jest godzina 11:01 ja się już obudziłam po ćwiczeniach. Dzisiaj coś mi się pomieszały ćwiczenia. Na razie nie ćwiczę z no...