sobota, października 07, 2023

Suszarka

Cześć Czytelnicy. Ten rok mamy ciągłe wydatki. Jak nie pralka to lodówka, a teraz suszarka do włosów. Ogólnie to trzecia suszarka w tym roku. Pierwsza Nam padła, a to na pewno ze starości (wytłumaczenie)... Więc drugą wzięłyśmy i po paru miesiącach druga się zepsuła... 
Dzwonię do Pawła i mówię o tym... Usłyszałam, że My wszystko psujemy!  😂😂😂
Oj dobra takie życie. 🙈😂😂 
Mówię do Mamy zadzwoń do Pawła i idźcie razem kupić. Chłopy się lepiej znają na sprzętach. 
Mama powiedziała, że nie zadzwoni! Bo Martyna jest w ciąży i to ostatni miesiąc. 
Mama poszła na drugi dzień po suszarkę i kupiła. 
Mama opowiadała mi jak było w sklepie (trochę się śmiałam). Już tłumaczę dlaczego...
Gościu mi tłumaczy, a ja tylko yhmm... Nie interesujemy się takimi rzeczami. 😁 Jak to usłyszałam to się śmiałam hahaha. 😂 Mówiłam Pawłowi powiedz. Ale kupiła dobrze chodzi. Wczoraj myłam głowę i suszyłam. 🙂
 

Pozdrawiam Was Czytelnicy.
Aleksandra Sarol. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Dobrze dobrane leki 👍😃

 Cześć Czytelnicy. Jest godzina 11:01 ja się już obudziłam po ćwiczeniach. Dzisiaj coś mi się pomieszały ćwiczenia. Na razie nie ćwiczę z no...