poniedziałek, października 09, 2023

Wyzwanie 💪💪🙂

 Cześć Czytelnicy. Dzisiaj jest poniedziałek i zaczęłam ćwiczyć. Wczoraj mówiłam, że mi się nie chce. A dzisiaj wstałam po 8 złożyłam kołdrę.  Usiadłam do śniadania i od razu wzięłam za poduszkę i ją ułożyłam. I jakoś chęci same przyszły. 🙂

Zauważyłam, że cellulit trochę wyraźniej widać. 🫣🥴 Tylko ponad tydzień nie ćwiczyłam. Źle się czułam, wiecie okres itd... Zobaczcie jak to się szybko pojawiło. 

Miałam i mam cellulit, bo nie chodzę. Nogami nie ruszam tyle co chodzący. Ale ja się tym nie przejmuję. 😉

Niepełnosprawni mają przeje.ane... My nie możemy sobie pozwolić na dłuższą przerwę. Bo później trzeba 2 razy ciężej pracować. Ale ja jestem tego zdania, że nic na siłę. Trudno później gadam na siebie, ale kiedy nie czuję się na siłach to nie ćwiczę. 🙂 I TO NIE JEST LENISTWO! TO JEST BLOKADA PSYCHICZNA! 


Mam wyzwanie! 😉 


Pozdrawiam Was Czytelnicy.

Aleksandra Sarol.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Dobrze dobrane leki 👍😃

 Cześć Czytelnicy. Jest godzina 11:01 ja się już obudziłam po ćwiczeniach. Dzisiaj coś mi się pomieszały ćwiczenia. Na razie nie ćwiczę z no...