wtorek, października 10, 2023

Hydromasaż 🙂

 Cześć Czytelnicy. Filmik do postu jest na moim Facebooku Aleksandra Anna Sarol.

Odrobinę za dużo płynu. 😂😂





Od wczoraj moczę nogi, robię hydromasaż. Hydromasaż masuje nogi wodą. Mi ten masaż nie dość, że masuje to i pobudza krążenie. A ja mam bardzo zimne stopy. Normalnie jak trup...te zimno boli... Dlatego już czas zacząć używać. A dzięki wannie mam ciepłe stopy.

Ta wanna ma różne masaże jest ich dwa. Pierwszy jest delikatny, drugi średni. 

Od skarpet robią mi się odparzenia. Bo ja mam podkurczone palce od nóg. 

Myślę sobie, że skarpeta wchodzi pod palce i stąd są odparzenia. W skarpetach i tak mam zimne stopy. 

Tę wannę dostałam na 18 urodziny od mojej Siostry. NAJLEPSZY PREZENT! 

Nina to był strzał w dziesiątkę z tą wanną! 😘❤️


A na koniec pokażę Wam zmęczonego Renia. Reksio wczoraj został zaatakowany przez psa. Jakiś pies wyskoczył z krzaków i rzucił się na Renia. Ale... Mój Renio to Wojownik! Gdyby nie Mama to Reksio by zagryzł psa. Mama mi mówiła, że Reksio złapał za głowę tamtego i szarpał psa. Pies zaczął piszczeć i uciekł.


No i co ja na to? Umie się bronić i dobrze, że umie! Mama pilnuje, żeby Reksio się nie gryzł! Ale w obronie? MUSI! TEGO GO UCZĘ CAŁY CZAS. 


Kuźwa mówimy wszystkim, że to PIES MYŚLIWSKI! 

Ludzie się śmieją i nie wierzą. Dopóki nie zobaczą jak w obronie własnej się gryzie. 



Pozdrawiam Wszystkich Czytelników.

Aleksandra Sarol. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Dobrze dobrane leki 👍😃

 Cześć Czytelnicy. Jest godzina 11:01 ja się już obudziłam po ćwiczeniach. Dzisiaj coś mi się pomieszały ćwiczenia. Na razie nie ćwiczę z no...