środa, października 11, 2023

Po ćwiczeniach

Siemka Czytelnicy. Dzisiaj po ćwiczeniach tak bardzo dłonie i palce od rąk mnie bolały... Nadal mnie bolą, a jestem po ćwiczeniach i po spaniu. 

Nogi też bolą! 😁 Kiedy kończę ćwiczenia z opartymi nogami na ścianie... To nogi są takie zmęczone, że lecą ze ściany. I to jest powód do radości! 🙂 Leżę zmęczona i nie mam siły. Ale wiecie co? Cieszę się, że umiem sama zrobić, żeby mnie nogi i ręce bolały! 🙂


Tak się ćwiczy... Zmęczenie wyszło mi na twarzy. Nie przerabiałam nic. Chcę, żebyście zobaczyli jaka zmęczona jestem po ćwiczeniach.

 

Życzę Wam Dobrego Dnia! 🙂


Pozdrawiam Wszystkich Czytelników.

Aleksandra Sarol.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Dobrze dobrane leki 👍😃

 Cześć Czytelnicy. Jest godzina 11:01 ja się już obudziłam po ćwiczeniach. Dzisiaj coś mi się pomieszały ćwiczenia. Na razie nie ćwiczę z no...