czwartek, października 12, 2023

Powrót Pani

 Siemka Czytelnicy. Pokażę Wam znowu filmik i zdjęcie sprzed trzech lat. Filmik jest na moim Facebooku Aleksandra Anna Sarol.

Filmik był nagrywany ze 2 godziny temu. Mama wyszła dzisiaj na miasto i nie wzięła Reksia. Renio został ze mną w domu i po prostu był smutny. Ogólnie trochę mruczał pod nosem. To ja się położyłam i Renio się uspokoił.

Kiedy Mama wróciła do domu to od razu Renek odżył. 🙂 Nagrałam jak się witają. Ja nie wiem czy wyczuli, że nagrywam... Rozmowa moja i Mamy.

Mama! Robicie mi na złość? 

Ale o co chodzi?

Zawsze kiedy nagrywam albo robię zdjęcia to Renio ucieka. A dzisiaj nagrywałam filmik, a Ty tak skromnie się przywitałaś z Reksiem! No kurde, co jest? 😂😂😂


A tu zdjęcie sprzed trzech lat. Wyjechałam na weekend na rehabilitację aktywną. Pierwszy raz Reksio nie widział mnie 3 dni. A kiedy przyjechałam to Reksia radość była nie do opisania. 🙂 Zaczął po mnie skakać, lizać, szczekać. 🙂❤️

To jest takie miłe kiedy pupil Cię wita. 

To jest na pewno szczera radość. 🙂❤️


 P.S. Teraz zauważyłam, że nie mam w ustawieniach, że wszyscy mogą zobaczyć filmiki. Właśnie to naprawiłam. 


Pozdrawiam Was Czytelnicy.

Aleksandra Sarol.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Dobrze dobrane leki 👍😃

 Cześć Czytelnicy. Jest godzina 11:01 ja się już obudziłam po ćwiczeniach. Dzisiaj coś mi się pomieszały ćwiczenia. Na razie nie ćwiczę z no...