piątek, października 13, 2023

Ćwiczenia 💪

 Cześć Czytelnicy. Powiem Wam, że pięknie zakończyłam tydzień ćwiczeń. Ręce mnie bolą i to całe. Nie mam za bardzo siły się podnosić na rękach. Ale muszę, bo moje ręce są mi potrzebne. Wszystko robię rękoma. 

Nogi do końca mi nie działają, bo nie chodzą. Dlatego muszę mieć silne ręce. I dlatego postanowiłam robić trochę więcej ćwiczeń rąk. Zawsze przy opartych nogach o ścianę robię brzuszki i mam napięte mięśnie nóg. Na przeciwko ręki mam jedną linię. Robię brzuszki i się podciągam na linie. Po tym ćwiczeniu ręce mam bardzo zmęczone. Tylko jedną serię daję radę tak robić. Później robię normalne brzuszki. 


Później wstaję i rozciągam gumę. 


Życzę Wam Dobrego Weekendu.

Pozdrawiam Wszystkich Czytelników. 

Aleksandra Sarol.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Dobrze dobrane leki 👍😃

 Cześć Czytelnicy. Jest godzina 11:01 ja się już obudziłam po ćwiczeniach. Dzisiaj coś mi się pomieszały ćwiczenia. Na razie nie ćwiczę z no...