niedziela, października 15, 2023

Moje okulary 🥴

 Hejka Czytelnicy. Dzisiaj zauważyłam, że poluzował mi się jeden zausznik. Okulary położyłam na krzesło i zobaczyłam. Troszkę buja się zausznik.

Mama! Zobacz co się stało... Kurde!

No to jutro pójdę do optyka i zrobią.

No dobra. I myślę ku.wa po co do optyka? 

Dzwonię do Przyjaciela i pytam.

Ej, pamiętasz jak mi naprawiałeś czerwone okulary?

No pamiętam, a co?

Mam prośbę, bo ku.wa poluzował mi się zausznik. Podkręcisz? Bo jak nie masz czasu to Mama zaniesie do optyka. 

Ile czekałaś na czerwone jak były w naprawie u optyka?  

Dwa tygodnie.

No dobra to niedługo będę. 

Nie ubieraj, bo śrubka wypadnie.

No dobrze. 


Dwa tygodnie czekałam aż zrobią jeden zausznik... Ku.wa aż w Olsztynie naprawiali. 🤣🤣


Pozdrawiam Was Czytelnicy.

Aleksandra Sarol.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Dobrze dobrane leki 👍😃

 Cześć Czytelnicy. Jest godzina 11:01 ja się już obudziłam po ćwiczeniach. Dzisiaj coś mi się pomieszały ćwiczenia. Na razie nie ćwiczę z no...