środa, października 18, 2023

Cały czas się uczę 🙂

 Cześć Czytelnicy. Pewnie zastanawiacie się czego "cały czas się uczę"? Czego ja się mogę uczyć? No tylko ćwiczeń. 🙂 Cały czas czegoś próbuję. 

Pokażę Wam zdjęcie i wytłumaczę o co chodzi.


To jest ściana, na której ćwiczę codziennie nogi. Nauczyłam się, że nogi jak szerzej rozstawie to się bardziej napinają. 

I liny, które pomagają mi wstawać. Oznaczyłam na zdjęciu jedną linę. Bo jak ćwiczę nogi to je napinam i od razu robię brzuszki. Kiedy robię brzuszki to nie umiem się podnosić. Samą głowę podnoszę... Od jakoś tamtego piątku zaczęłam się podnosić na linie.

Prawej ręki nie widać, bo prawą ręką robiłam zdjęcie.

Za to lewa (ta wariatka) leży i odpoczywa. 🙂 Wariatka, bo lata (trzęsie się) jak szalona. 😂

Nie jestem taka silna i nie dam rady się podnieść na jednej ręce.

Ale się podnoszę na lewej i prawej (trochę się trzęsę, ale ćwiczę). Muszę ćwiczyć, żeby mięśnie nie zanikły. 

Patrzcie jak mi schudły nogi. 😯

To jest rozmiar L. 😁😁


Mówię Wam koszmar te ćwiczenie! 😁😁 

Haha, żarcik. 😛 Po ćwiczeniach z nogami na ścianie i z liną. Kuźwa nie mam siły, ręce bardzo bolą. A to jeszcze nie koniec ćwiczeń rąk! Siadam na łóżku i macham łapskami. 😁

ULEPSZYŁAM ĆWICZENIA! 💪😁


Przyjaciel mi powiedział, Ty masz silne ręce tylko się trzęsiesz. I nie masz koordynacji.

I to jest prawda, cała się trzęsę jak coś robię... Wydaje się to śmieszne, ale jest niebezpieczne. Dlatego nie ćwiczę z ciężarkami. 

Ale jestem zadowolona! 🙂

Pomimo tego, że się trzęsę. 


Kolega ma na imię Przemek i nie może się doczekać kolejnego postu. 🙂

Przemek mi napisał "Zdradzisz o czym post będzie ?" 

Tajemnica... Ale jestem wredna. 😛😛



Pozdrawiam Wszystkich Czytelników.

Aleksandra Sarol.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Dobrze dobrane leki 👍😃

 Cześć Czytelnicy. Jest godzina 11:01 ja się już obudziłam po ćwiczeniach. Dzisiaj coś mi się pomieszały ćwiczenia. Na razie nie ćwiczę z no...