wtorek, pa藕dziernika 31, 2023

Grzywka i zapiekanka 馃檪

 Cze艣膰 Czytelnicy. Wiecie co? Postanowi艂am wczoraj obci膮膰 grzywk臋, ale tym razem inaczej. 

Mama i ja czekamy do grudnia z nowymi fryzurami. Wi臋c z grzywkami same sobie radzi膰 musimy. Mama ostatnio sobie obci臋艂a i wycieniowa艂a.

Kurde! Mama jak Ty to robisz, 偶e masz tak ma艂o w艂os贸w?

Normalnie! Bierzesz no偶yczki i po grzywce tniesz.

Trzy dni si臋 pyta艂am... O to samo! 馃槀馃槢

W ko艅cu si臋 odwa偶y艂am! 馃槢馃槢


Wczoraj ko艂o 14 Mama wysz艂a z Reksiem na spacer.

Ja m贸wi臋 do Mamy, daj mi lusterko i no偶yczki. Ja taka zdenerwowana, m贸wi臋 przypomnij mi jak obcinasz grzywk臋. Mama po raz kolejny m贸wi to samo. 馃槀 

No dobra, ale jak nie b臋d臋 mia艂a grzywki to si臋 nie 艣miej. 

Akurat si臋 my艂am na spaniu i m贸wi臋 do Mamy zostaw mi wod臋. Wymy艣li艂am sobie, 偶e zmocz臋 troch臋 grzywk臋. Bo grzywk臋 mia艂am troch臋 pofalowan膮. 

I to by艂 strza艂 w dziesi膮tk臋. 馃槂 Wyr贸wna艂am troch臋 na mokro. P贸藕niej my艣l臋...cieniowa膰? Ale si臋 boj臋... 馃槀馃槀

 I si臋 uda艂o! 馃槂馃槂馃憞 

Zdj臋cie zaraz po 艣ci臋ciu. Kr贸tko, bo w oczy d艂uga mi wchodzi. 

Nawet prosto! 馃槂馃槂


 A tu zdj臋cie po myciu w艂os贸w. 


Mi si臋 podoba, jestem bardzo zadowolona! 馃槂馃槂


A tu m贸j wczorajszy obiad. Zapiekanka z Aldika z dodatkami. Mama doda艂a ser, szynk臋 i og贸rek kiszony. Ojej...pycha!馃い Og贸rek wypu艣ci艂 sok mmm... 馃い馃い

Moja wczorajsza zapiekanka! 馃い


Pozdrawiam Wszystkich Czytelnik贸w.
Aleksandra Sarol.

Brak komentarzy:

Prze艣lij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga mo偶e przesy艂a膰 komentarze.

Dobrze dobrane leki 馃憤馃槂

 Cze艣膰 Czytelnicy. Jest godzina 11:01 ja si臋 ju偶 obudzi艂am po 膰wiczeniach. Dzisiaj co艣 mi si臋 pomiesza艂y 膰wiczenia. Na razie nie 膰wicz臋 z no...