niedziela, października 29, 2023

Nie mogę uwierzyć 😯

 Siemka Czytelnicy. Kurde! Nie mogę uwierzyć... Ale od początku... 

Kiedy zaczęłam ćwiczyć w Małym Gacnie to nosiłam rozmiar M. Czasami nawet S. Kiedy utyłam nosiłam L/XL. Mówiłam sobie, "bo jak spodnie są większe to są dłuższe". Haha, to działało takie oszukiwanie samej siebie! 😂 

Przypomniało mi się, że ja zaczęłam sama ćwiczyć 2 lata temu. Ale tylko ręce. Nogi zaczęłam ćwiczyć jakoś rok temu. Teraz ćwiczę i nogi i ręce. 🙂

W tamtym roku oddałam Mamie piżamę rozmiar M. Przymierzyłam i była ciasna. 🙈 Tak wyszło, że wczoraj ubrałam. I nie jest za mała ani nie za duża. 

I pytam, to ta moja?

No tak, oddałaś mi. Nie pamiętasz?

Naprawdę?

Tak.

Ooo kurde! Mama zobacz ile zrobiłam w te 2 lata!

Schudłam i mi się napięły w końcu mięśnie. 😃


Nie jestem na jakiejś diecie niskokalorycznej. Bo sobie nie odmówię schabowego, bigosu, fasolki po bretońsku itd... Wpierdzielam aż mi uszy latają! 😃

JA MAM SWOJĄ WYMYŚLONĄ DIETĘ!

        NIE JESTEM NIGDY GŁODNA!

Dużo warzyw i owoców. Ograniczenie cukru w tym słodyczy. Zamiast niezdrowe cukry to jabłka. Zamiast chleba jeść wafle ryżowe. 


Teraz nie muszę tej diety stosować. Ale chcę nie mogę doprowadzić do efektu jojo. 

Wiecie co? Kiedy musiałam być na diecie to ta dieta była ciężka. A teraz to normalność. 🙂


TO MNIE BARDZIEJ CIESZY NIŻ JAK CHUDŁAM NA REHABILITACJI. 

Wiecie czemu?

BO SAMA DO TEGO DOSZŁAM! Był płacz, chwile zwątpienia, nerwy... Ale dałam radę! 😃


MAMA MI DZIĘKUJĘ, ŻE NAUCZYŁAM MAMĘ ĆWICZYĆ. 

POSŁUCHAŁA MOICH RAD O ĆWICZENIACH. I WIDZIMY SUPER EFEKTY! 


Trochę się znam i mówię trochę jak Rehabilitant. W końcu 10 lat spędziłam na rehabilitacji. 

NIE JESTEM REHABILITANTKĄ! ZNAM TEMAT Z WŁASNEGO DOŚWIADCZENIA! 

Wiele się nauczyłam na sobie. Wiem co zrobić, żeby nie bolało. Ale co z tego jak mi ręce się trzęsą. Jak się zdenerwuje to cała się trzęsę... 

I gdzie ja mogę tę wiedzę wykorzystać?

Tylko w domu. Bo nikt nie weźmie mnie do tak odpowiedzialnej pracy... Bym chciała być masażystką. 

Ale to marzenie.


Pozdrawiam Wszystkich Czytelników.

Aleksandra Sarol. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Dobrze dobrane leki 👍😃

 Cześć Czytelnicy. Jest godzina 11:01 ja się już obudziłam po ćwiczeniach. Dzisiaj coś mi się pomieszały ćwiczenia. Na razie nie ćwiczę z no...