czwartek, listopada 09, 2023

Kochany Renio 🤗❤️

 Hejo Czytelnicy. Dzisiaj ostatni raz ćwiczyłam w tym tygodniu. Moi Czytelnicy powinni wiedzieć dlaczego nie ćwiczę... Podpowiem, że przez tydzień mam wolne. Kobiety wiedzą, że tydzień w bólu to nie wolne... Ale najważniejsze, że zdążyłam rano poćwiczyć. 

Ostatnio się z Mamuśką wygłupiałyśmy i upadłam na łóżko. Wiecie co Renio zrobił? 

Ja leżę na boku i udaje, że nie mogę się podnieść. Reksio zaczął szczekać na Mamę i mnie podnosi. Zrozumiałam, że krzyczał na Mamę. 😛 Mogę się domyślać co pomyślał, co zrobiłaś mojej Oli? Tak pomyślałam z Mamą. Zrobiło mi się milutko na sercu. 🤗❤️

  

               KOCHANY RENIO! ❤️

      KOCHAM MOJEGO PIESKA! ❤️



Pozdrawiam Was Czytelnicy.

Aleksandra Sarol.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Dobrze dobrane leki 👍😃

 Cześć Czytelnicy. Jest godzina 11:01 ja się już obudziłam po ćwiczeniach. Dzisiaj coś mi się pomieszały ćwiczenia. Na razie nie ćwiczę z no...