niedziela, listopada 12, 2023

Niedziela 🙂

 Cześć Czytelnicy. Nie odzywam się, bo źle się czuję. Nie pamiętam, żebym kiedyś tak przechodziła te dni... Ja i wymioty? No, ale cóż zrobić... Głowa do góry i żyć dalej. 😉 Ale nie tracę humoru. Dostałam pączka i ugryzłam go... Od razu poczułam sens życia. 😛 

Dzisiaj jest niedziela i trzeba włączyć film jakiś sensacyjny. Na YouTube nie ma tyle fajnych filmów. Ale myślę, że coś znajdę. 🙂


Dzisiaj na obiad miałam gołąbki. 🙂 


A po obiedzie dokończę pączka z kawą. 🙂 

Pączek jest z budyniem mmm... UWIELBIAM! 😍



Życzę Wam Dobrej Niedzieli.

Pozdrawiam Wszystkich Czytelników.

Aleksandra Sarol. 



2 komentarze:

  1. Smacznego , uważaj z paczkami bo Ci w biodra pójdzie 😜

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję 🙂 Haha aż tak źle nie jest. Ale o tym temacie będzie jutrzejszy post 😉

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Dobrze dobrane leki 👍😃

 Cześć Czytelnicy. Jest godzina 11:01 ja się już obudziłam po ćwiczeniach. Dzisiaj coś mi się pomieszały ćwiczenia. Na razie nie ćwiczę z no...