piątek, listopada 24, 2023

Nareszcie piątek! 🤗

 Hejka Czytelnicy. Nareszcie piątek! 🤗 Jestem bardzo zmęczona, ale jak zawsze zadowolona! 🙂 

Zaczęłam inaczej ćwiczyć. Kiedy się kładę i ćwiczę nogi oparte o ścianę. To już nie robię parę sekund przerwy... Jadę na pełnym gazie! 😀 Oczywiście muszę poprawiać nogi co serię i to jest jedyna przerwa. 🙂 I to nie są ćwiczenia robione byle jak. Po prostu w ogóle nie chcę, żeby nogi nie były nie napięte. 🙂 

To jest tak męczonce można powiedzieć, że bardzo boli. Ale to nie jest ból przez, który płaczę. To jest ból, który daje mi powód do radości! 😀


Teraz leżę rozwalona "jak żaba". Mama tak mówi. 🙂 Nogi mnie bolą! 😀



Może trochę się pobawimy? 

Domyślacie się dlaczego tak ćwiczę? 

Kto odpowie dobrze to tę Osobę opiszę w blogu. 🙂 



Pozdrawiam Wszystkich Czytelników.

Aleksandra Sarol. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Dobrze dobrane leki 👍😃

 Cześć Czytelnicy. Jest godzina 11:01 ja się już obudziłam po ćwiczeniach. Dzisiaj coś mi się pomieszały ćwiczenia. Na razie nie ćwiczę z no...