sobota, listopada 25, 2023

Ubranko dla Psa?

 Cześć Czytelnicy. Jak nie miałyśmy Reksia męczyło Nas pytanie : 

Ubranko dla Psa? Ci ludzie powariowali!

Teraz mamy Reksia i traktujemy Go jak Członka Rodziny. I zrozumiałyśmy, że ubranko nie jest takie złe. 

Jak wiecie Reksio jako szczeniak był katowany. Miał połamane przednie łapki i miał obitą dupkę. Jest po prostu wrażliwy po tym wszystkim.

Postanowiłyśmy kupić ubranko. Jest chłodno, mokro na dworze i akurat na taką pogodę. Pani w sklepie proponowała sweterek. Mama nie chciała, bo jakby sweter zmókł to i Reksio mógłby być chory. A tego nie chcemy. Długie troszkę te ubranko. Reksio ostatnio miał chore bioderka i akurat ciepło ma w dupkę.

Mama kupiła taką kurtkę przeciwdeszczową z polarem w środku.

Jeśli chcecie zobaczyć to nakręciłam filmik. Zdjęcia nie dałam rady zrobić, bo Reksio nie lubi tego ubranka. Strasznie się kręci i ucieka. 

Filmik jest na moim Facebooku Aleksandra Anna Sarol.


Kiedy nie zwracam z Mamą uwagi na Reksia to dmucha nochalem. 🤗 Albo jak jest zły to dmucha nochalem. 😛❤️


           MODEL KOCHANY! ❤️




Wczoraj zrobiłam konkurs. I wygrał go Przemek. 🙂 


Pytanie brzmiało: 

Domyślacie się dlaczego tak ćwiczę? 


             NASZA ROZMOWA 👇

Proste , wydaje mi się że ćwiczysz by nie zanikały Ci mięśnie nóg, popraw mnie Olu jeśli się mylę

WYGRAŁEŚ! 😀

W następnym blogu parę słów będzie o Tobie 😉

 Bardzo się cieszę 😊

 Myślałam, że pytanie będzie trochę trudne. Ale to znaczy, że czytasz uważnie posty. Super, cieszę się! 😀

Jakże by inaczej, zawsze jeśli coś mnie interesuje poświęcam temu uwagę 😉

Miło mi, dziękuję ☺️


Myślałam, że się pobawimy, że parę komentarzy będzie. Po statystyce widzę sporo wyświetleń i dlatego myślałam, że na blogu będą odpowiedzi. Ale rozumiem nie chcieliście. Może następnym razem. 🙂


Bardzo się cieszę, że mam takiego Czytelnika! 

Dziękuję, że czytasz posty i komentujesz! 🙂


Tak było o godzinie 0:06.

                  Ale pięknie! 😍



Życzę Wam Dobrego Weekendu! 🙂

Pozdrawiam Was Czytelnicy!

Aleksandra Sarol. 

2 komentarze:

  1. To ja dziękuję Olu, pozdrawiam serdecznie 😉

    OdpowiedzUsuń
  2. Proszę bardzo 🙂 Dziękuję Ci za pozdrawiania ☺️ Również Ciebie pozdrawiam 🙂

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Dobrze dobrane leki 👍😃

 Cześć Czytelnicy. Jest godzina 11:01 ja się już obudziłam po ćwiczeniach. Dzisiaj coś mi się pomieszały ćwiczenia. Na razie nie ćwiczę z no...