poniedziałek, listopada 27, 2023

Taki weekend z Mamą 🙂❤️

 Hejka Czytelnicy. Dzisiaj poniedziałek? Już? Ale szybko leci wolne... No, ale cóż zrobić? Trzeba ćwiczyć! 🙂 Tylko zjem śniadanie i zabieram się za ćwiczenia. 

Już wczoraj wszystko przygotowałam. Żeby nie zapomnieć ćwiczyć! Ja to powtarzać będę, że ten widok mnie motywuje! 👇😀



A wczoraj oglądałam z Mamą fajne filmy na YouTube i do tego piłyśmy   kawę. 




Pokażę Wam zdjęcia tytułów. Bo ja nie umiem opisywać filmów. Zaraz coś przekręcę, bo zapomnę. 😛



Życzę Wam Dobrego Tygodnia!

Pozdrawiam Wszystkich Czytelników.
Aleksandra Sarol.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Dobrze dobrane leki 👍😃

 Cześć Czytelnicy. Jest godzina 11:01 ja się już obudziłam po ćwiczeniach. Dzisiaj coś mi się pomieszały ćwiczenia. Na razie nie ćwiczę z no...