piątek, listopada 03, 2023

Spec 😂😂

 Siemka Czytelnicy. Ja Wam pisałam, że nie pamiętam Elbląga? No to teraz oficjalnie napiszę, że nie pamiętam. 🙈 

No, bo moja Mama chce pojechać na cmentarz. Ugadała się z Pawłem, że przyjdzie autobusem i później wrócą samochodem. 

Paweł mówi przez telefon no to niech Ola sprawdzi autobus. 

Jaki tam jedzie 11?

Paweł mówi 21 albo 22.

No to weszłam i czytam na głos ulicę i pytam to ta? 

Paweł na to dobra ja sprawdzę, bo...😂😂 

Mama mówi wywiezie mnie gdzieś i będziesz mnie szukał. 😂😂 

             Który to autobus? 🤔😛😛



Niewyraźne trochę zdjęcie, bo lewą rękę trzymam na brodzie i mi głowa latała. 😂😂 Lewą ręką bym nie zrobiła. 😉



Obiecałam sobie, że kiedy będę miała zjazd to pozwiedzam Elbląg.

Tylko pojadę oczywiście z Mamą,  Reksiem i weźmiemy Chłopa.

Ostatnio Przyjaciel mi powiedział, że w Elblągu ludzie nie są chętni do pomocy osobom niepełnosprawnym.

Ja się na ten temat nie wypowiadam, bo nie wiem. Chociaż jedna sytuacja mi się przypomniała. Mama, Nina i ja na wózku chciałyśmy pojechać autobusem. Żaden Facet nie pomógł wsiąść mi. Mama i Nina wzięły za wózek i pojechałyśmy. 

Wiecie ja nie mówię, żeby jakiś Chłop mnie nosił. Tylko tak ładnie pomóc Kobietom. A nie się gapić jak sroka w gnat! 

A TU CHŁOPÓW ATAKUJE, BO CHŁOP MA WIĘCEJ SIŁY!

ELBLĄŻANIE POMAGAJMY SOBIE NAWZAJEM!



Dawno nie pisałam 👇

Zachęcam Wszystkich Czytelników do obserwacji bloga.



Pozdrawiam Wszystkich Czytelników.

Aleksandra Sarol. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Dobrze dobrane leki 👍😃

 Cześć Czytelnicy. Jest godzina 11:01 ja się już obudziłam po ćwiczeniach. Dzisiaj coś mi się pomieszały ćwiczenia. Na razie nie ćwiczę z no...