niedziela, listopada 05, 2023

Wspomnienie 4 lata temu

 Cześć Czytelnicy. Dzisiaj na Facebooku wyskoczyło mi wspomnienie. Cztery lata temu uczyłam się w liceum. Kazali mi przeczytać Magbeta.

Tylko Reksio był zainteresowany. 😂😂 Mama i ja żeśmy usnęły (to pamiętam). 😂😂😂😂


 Miałam wymówkę, nie mogę czytać oczy mnie bolą. Wtedy nie miałam okularów. 

Pamiętam jak bardzo mnie oczy bolały. Pojechałam do okulisty. Miałam okulary te czerwone, mało pomagały, ale troszkę (przepisane przez lekarza)! Miałam wszystkie badania i wyszły dobrze. Cieszyłam się, ale krótko... 

Zapomniałam, że okulary są fioletowe. 😛 Te okulary oddałam Mamie... Ale o tym w innym poście... 🙂


Ale mamy lekarzy konowały jebane! Nie ma różnicy czy prywatnie czy na NFZ pójdziecie. Ja byłam prywatnie. 

Trzeba trafić na dobrego lekarza. Czasami Ci na NFZ nie pracują jak za karę. Ale to jak znaleźć igłę w stogu siana... 

W końcu trafiłam na Dobrego Okulistę! Zaproponował mi, że prawe oko zamrozimy. I od tamtego czasu mam te okulary. Ból głowy do końca nie minął, ale dużo lepiej z oczami. 🙂


Szczęście jest wypisane w lewym oku. 😉


A to mój dzisiejszy obiady. Kurczak, ziemniaki z Lewiatana i surówka z kapusty kiszonej. Mmm...pycha! 🙂

Smacznego! 🙂




TE ZIEMNIAKI Z LEWIATANA SĄ PYSZNE!


Wszystkim Czytelnikom Życzę Dobrej Niedzieli. 🙂

Aleksandra Sarol.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Dobrze dobrane leki 👍😃

 Cześć Czytelnicy. Jest godzina 11:01 ja się już obudziłam po ćwiczeniach. Dzisiaj coś mi się pomieszały ćwiczenia. Na razie nie ćwiczę z no...