poniedziałek, listopada 06, 2023

Super początek tygodnia! 🙂

 Cześć Czytelnicy. Ale mi się zaczął fajnie poniedziałek. Ale od początku...

Od dłuższego czasu dostajemy koszulki od Przyjaciela i Jego Przyjaciół. Głównie dostawałyśmy męskie koszulki. Które nosimy po domu. Ostatnio zauważyłam, że koszulki są z metkami. 😯




Kurde o co chodzi? Zapytałam Przyjaciela o co chodzi? 

Czasami kupujemy koszulki i ich nie nosimy i dlatego są metki. 🙂

No dobrze, dziękuję. 🙂

Słuchajcie tego! Przyjaciel ma Koleżankę, która robi porządki w szafie i nienoszone koszulki dostajemy. 

Dzisiaj dostałam i grzebię w siatce i znalazłam coś innego niż koszulkę...  

Co to jest? Kurde... Znalazłam łańcuszek. Dzwonię do Przyjaciela i mówię, chyba wpadło. Mama i ja nie chcemy być złodziejkami! Zrobiłam zdjęcia i wysłałam. 


 Koleżanka powiedziała, że to dla mnie prezent. A jak Aleksandra. 🙂 

Kurde! Dziękuję! ❤️

Zrobiłam zdjęcie jak wygląda na mnie. 


Super dzień! 😃😃


Pozdrawiam Wszystkich Czytelników.

Aleksandra Sarol. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Dobrze dobrane leki 👍😃

 Cześć Czytelnicy. Jest godzina 11:01 ja się już obudziłam po ćwiczeniach. Dzisiaj coś mi się pomieszały ćwiczenia. Na razie nie ćwiczę z no...