czwartek, stycznia 11, 2024

Fryzjerka 😂

 Hejka Czytelnicy. Wiecie, że obcinam sama grzywkę. Jakoś tydzień temu obcięłam... Ale nie chciałam pokazywać, bo nie było czym się chwalić. 🙈😂

Już wiem czemu kiedyś wychodziła krzywa. Bo ja mam trochę niżej prawe oko, lewe normalne jest. I krzywa wychodziła, bo ja sobie obcinałam raz prawym raz lewym okiem. 🤦‍♀️ No i krzywa była. 🤦‍♀️🤦‍♀️😛😛


Na lepszy pomysł nie mogłam wpaść! 😂😂😂




Ostatnio obcinałam raz prawym raz lewym okiem. Zamknęłam prawe oko i widzę krzywa. No i co tu robić? Hmm... Wyrównam! Wyszła za krótka, hihi. 🤭😂

Wieczorem po myciu włosów pytam się Mamy...

Na pewno dobra?

Dobra jest. Kochana Mama chciała mnie pocieszyć. 🫶😘😘❤️

Czy za krótka? Wiem, że za krótka, nie pogniewam się szczerze mów. 🙂

No dobra za krótka.

Mama! Ja wolę mieć krótszą, jak mam długą to wchodzi mi w oczy. 

Ola! Spokojnie szybko odrośnie. 🙂


No i Mama miała rację! Tydzień minął i nie jest zła. 😉




P.S. Nauczyłam się pić kawę po 12. Zauważyłam, że jak piję o 16 to nie śpię w nocy. I też zauważyłam, że po kawie troszkę się trzęsę. Hmm... Nie mogę nie pić kawy, bo później w ciągu dnia jestem śpiąca. Co mam robić, żeby nie latać? Hmm... No wiem! Muszę zjeść kawałek czekolady! 😁 Ale gorzkiej czekolady bardzo lubię trochę gorzką czekoladę. 🙂 






Pozdrawiam Wszystkich Czytelników.
Aleksandra Sarol.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Dobrze dobrane leki 👍😃

 Cześć Czytelnicy. Jest godzina 11:01 ja się już obudziłam po ćwiczeniach. Dzisiaj coś mi się pomieszały ćwiczenia. Na razie nie ćwiczę z no...