wtorek, stycznia 09, 2024

Pirat Kochany ❤️

 Cześć Czytelnicy. Dzisiaj na dworze mamy -4, a odczuwalnie -8. Ostatnio mieliśmy w Elblągu więcej na minusie. 

Reksio znowu wygryzł łapki, a ja wymyśliłam dlaczego wygryza. 

Wywiad przeprowadziłam z Mamą. 😛 

Jak nie masz rękawiczek to później w domu szczypią Cię dłonie?

Tak

To już wiem dlaczego Reksio wygryza w zimę łapki! 😁 Bo ma trochę przymrożone i w domu wszystko się odmraża. No i swędzi.

Mówię sobie jak Reksio wrócił ze spaceru ja Cię ogrzeje! Z początku nie wiedział co planuje. 😛

Pokażę Wam zdjęcie.


Jaki zadowolony, hihi! 😛


Mówię do Reksia, ale Ty mnie teraz nienawidzisz... No trudno, bo ja Cię Kocham! ❤️

Chcesz jechać do doktor? Stój i nawet nie próbuj uciec. Minęła chwila, a Reksio macha główką. 

Nie wolno, stój! No i po jakoś 15 minutach Reksio był ciepły.

To ja mówię teraz uciekaj. Renio uciekł do drugiego pokoju to ja wołam. Nie chciał do mnie przyjść. 

Wróciła Mama, a Reksio od razu pobiegł do Mamy tak jakby się skarżył na mnie. 😛 


Dzisiaj Moja Siostra Ma Urodziny.

Wszystkiego Dobrego Nina!

Dużo Zdrowia, Szczęścia I Spełnienia Wszystkich Marzeń!

Życzę ja i Mama.


Pozdrawiam Wszystkich Czytelników.

Aleksandra Sarol.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Dobrze dobrane leki 👍😃

 Cześć Czytelnicy. Jest godzina 11:01 ja się już obudziłam po ćwiczeniach. Dzisiaj coś mi się pomieszały ćwiczenia. Na razie nie ćwiczę z no...