wtorek, stycznia 16, 2024

Szczepienie 馃拤

 Hejka Czytelnicy. Reksio niedawno wr贸ci艂 od lekarza. Dzisiaj by艂o szczepienie. Reksio wr贸ci艂 z Mam膮, zacz膮艂 si臋 do mnie tuli膰. Od razu si臋 Reniowi poprawi艂 humor. 馃檪

Zacz臋艂am masowa膰 ty艂ek i pytam Reksia bola艂o tak? Reksio zacz膮艂 si臋 wygina膰. To ja my艣l臋, 偶e zrobi臋 zdj臋cie. Ale nie wyciszy艂am telefonu.


No i zrobi艂am zdj臋cie, ale troszk臋 rozmazane. Ale jest! 馃榿


M贸j telefon robi zdj臋cie po 2 sekundach i pika wtedy. Reksio zaczyna wtedy ucieka膰 albo tak si臋 wygina... 馃槀馃槀 A mi si臋 r臋ka zaczyna si臋 trz臋艣膰. 

Zacz臋艂am robi膰 zdj臋cia to Reksio uciek艂. 馃槀



I mog艂am wo艂a膰 i cmoka膰, a gdzie tam nie przyszed艂 do mnie. 馃槀馃槀


Pozdrawiam Wszystkich Czytelnik贸w.

Aleksandra Sarol. 

Brak komentarzy:

Prze艣lij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga mo偶e przesy艂a膰 komentarze.

Dobrze dobrane leki 馃憤馃槂

 Cze艣膰 Czytelnicy. Jest godzina 11:01 ja si臋 ju偶 obudzi艂am po 膰wiczeniach. Dzisiaj co艣 mi si臋 pomiesza艂y 膰wiczenia. Na razie nie 膰wicz臋 z no...