poniedziałek, stycznia 22, 2024

Śpiewanie z Nikodemkiem 🎤😄❤️❤️

 Hejka Czytelnicy. Nikodem to jest Synek mojego Brata. Wczoraj zadzwoniłam z Mamą do Brata na kamerkę. Chwilę pogadaliśmy, a Nikodem sobie śpiewał alfabet. No, a że ja lubię śpiewać to pytam czy umie śpiewać ogórek, ogórek zielony... 

Paweł trochę zachęcił, a potem ja i Mama zaczęłyśmy śpiewać. Po chwili Nikodem do mnie mówi "Ola śpiewaj". Mi dwa razy nie trzeba mówić. 😛😛


Paweł mówi do Nikodema zaśpiewaj Panie Janie... No to ja zaczęłam, bo Nikodem trochę się wstydził.


Ja nie umiem mówić literki R. I słyszę Pawła jak śpiewa Panie Janie jano wstań... I zrozumiałam, że to ja tak śpiewałam. 😂😂 

Ej, wiecie co? Ja tego nie słyszę w pierwszej chwili! Ja słyszę, że mówię R. Później kiedy sobie powtórzę to słyszę to J. 


Kiedyś bardzo mnie denerwowało, że po mnie papugują. Nawet Pawłowi pamiętam, że płakałam. Nie wiem co mówiłam, ale Paweł mi jakoś wytłumaczył i nie zwracałam uwagi.


PS. Jestem chora mam gorączkę i w ogóle źle się czuję. 


Pozdrawiam Wszystkich Czytelników.

Aleksandra Sarol. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Dobrze dobrane leki 👍😃

 Cześć Czytelnicy. Jest godzina 11:01 ja się już obudziłam po ćwiczeniach. Dzisiaj coś mi się pomieszały ćwiczenia. Na razie nie ćwiczę z no...